poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Kiedy sierpniowe słońce dokucza osobie, reagującej każdym wyjściem poparzeniem skóry, kochającej jesień, zimę i swetry, dla której wyjazd w północne rejony Norwegii jest tylko marzeniem, to prawdziwą sztuką mozna nazwać najprostsze (ratujące zycie) czynności. Wyjazd nad polskie morze, zakupy czy najnowszy sezon "Czystej Krwi" to mój sposób na przetrwanie. Lubię wyjadać schłodzonego arbuza łyżeczką, chodzić po domu w samej bieliznie, czytać magazyny i udawać, że obowiązków latem nie mam. I chociaż pracodawcy udawać muszą, że jeśli mnie zatrudnią, klienci będą nażekać za nieodpowiednie zwracanie się do nich "dude", to $$$ na małe wydatki zawsze się znajdą. 


Oczyszczanie i odświeżanie- dobry antiperspirant + chusteczki oczyszczające to mój niezbędnik. A do tego owocowa mgiełka z Avonu. Krem Ziaja z nowej serii odkryłam niedawno i jedno co narazie mogę o nim powiedzieć to, że fajnie matuje ;)


Ulubiona paletka Barry M w złocistych odcieniach i puder mineralny matujący. Oddam królestwo za dobry fixer, może być to krem, co by trzymał mój letni makijaż w całości przez parę godzin.    




Magazyny + bombelki, pastelowe buty + Tally Weijl
   
    
Obecnie szaleję na punkcie festiwalowych look'ów. Krótkie topy, jeasnowe szorty i luzne sukienki to moje ulubione zestawienia na nieznośne temperatury. A do tego świetna muzyka ...   



(zródło: http://www.fallonconfidential.com)


      

4 komentarze:

  1. jak się sprawuje ten krem z Ziaji? od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo tani i matuje ;)
    Nie zauważyłam jakoś spektakularnych efektów narazie, bo stosuje go nieregularnie, nie umiem być wytrwała :(
    Ale póki co sprawuje się dobrze, nie zapycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. baletki absolutnie przecudowne. pytanie - gdzie kupujesz kosmetyki barrym? sekretny dostawca? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga ! Kosmetyki Barry M. przywozi mi siostra z Uk, wiec mozna rzec, sekretny dostawca ;) Z tego co się orientuję mozna kupić na ich firmowej stronie oraz w internetowych drogeriach. Jeśli chodzi np. o te cienie to są bombowe, a korci mnie eyeliner w pisaku i róż ;)

      Usuń